07. 08. 2009.

nothing really ends / boy on the edge

pitam se koliko to sve ima veze sa mnom? Koje stvari želim da "nikada ne završe?"

 [životi voljenih i Odabranih / trenutci / trenutci. oni trenutci / leptiri.]

Unaprijed je sud donesen: Sve završava. Sve ima svoj Početak i svoj Kraj. I što sada znaš? To je sve što znaš? Ja isto s tobom. Ja sam isto tu. S tobom. Otići ću. Otići ću. Imat ću šansu. Stvorenu / Ponuđenu.

Zvuči ludo: Moraš vjerovati: Oprosti, ako...

Susret boja. Susret mladosti. Susret dosade. Ponavljanje. Ponavljanje je moderno. Suvremeno?
Progres.

Pijani um: Ne govorim o onome što želiš čuuti. Malo toga želimo čuti. Malo toga je za izgovoriti.
" Bio sam stvoren za tebe. "

Umjetni život lišen prirodnih stvari. Njih dvoje su hodali- Nikada nestrpljivo.
Hiperrealnost / Hipermobilnost / Hiperinflacija.

Kako sačuvati strasti? Kako priznati-što stvarno osjećaš?
" ...najteže je bilo prihvatiti ono što je izlazilo iz mene...."

Budi na mojoj strani. Uz šansu. I ništa se više neće mijenjati.