07. 08. 2009.

mogućnosti nose i prepreke. Saturday, January 31, 2009
najbolje plaćene minute u mom životu. razgovor s tri voditelja u isto vrijeme.
luksuzno uređen stan i crveno vino: Kao naručeno.
Problem: suputnik. Problem: će uskoro napustiti ovaj teritorij i to će postati moj mogući teritorij.
Imam slike - Kako bi nam moglo biti, a moglo bi nam biti . Savršeno!

Krenulo je s pogledima, obraća se svima, a gleda u mene. Pristajem. I trudim se- čak sam se i namijao: kada nije bilo smiješno. To se zove- strategiranje.

na zidu / kupljeno od stranaca: piše: Ljubav nije gledanje oči u oči. Ljubav je kada zajedno gledate u istom pravcu. Ja nakon vina čitam: Ljubav nije gledanje oči u noći. S. kaže: pijan si.

Iskreno: uvijek se i zaljubiš po noći.
Da skinem mogućnost iluzije pitam [kod: B]: Je li me stvarno gleda? Vidiš? Potvrda: Da!