07. 08. 2009.

Na zavojitom putu Do izraza

Ličiš na.

[Moj život je uhvaćen u mrežu razloga. Dolazim ti s nadom u izlječenje. Liječnik moje duše.]

Čuvajte se kastriranih misli. Nema tog lijeka/ droge na svijetu koja može život učiniti smislenim.
Na način- kako želim da misliš na mene. Krleža je rekao da je nered u rečenicama- nered u mislima, a nered u mislima je nered u životu, a nered u životu je nered u društvu, a nered u društvu je nered u svijetu. Samo je kritičare upozorio da budu koncizni.

Kolega, pričajte o svojim fantazijama:
Ostavljam si vremena za druge. Gledam kako se normalno kreće. Oko mene. Ima nešto u tome.
..Nešto što ne zna ni opisati. Nešto u tome- što me neće. Šapućem: Ne zaboravi me. Ima nešto u nama.

Želim da me ti- znaš- Spremi večeru. Kofere i reci: Izdrži me. Dotakni. Preklopi dlanove.
Sada ti ne šapući i ne idi -ipak.

Samom sebi- suvišan. Ti me znaš? Ovo ne ide na bolje, je li tako?