09. 08. 2009.

SVE JE OVO PRIČA. Moja priča je izmišljena, ja lažem, serem, kradem i ubijam-u ime PISANE RIJEČI.

Sestra kaže da je optimistična u vezi oca, kaže da vidi optimizam i snagu u njemu, te vjeruje da će preživjeti. Mama bijesno pije tablete za smirenje, a sestra zaboravlja da je i tata pod sedativima. Cijeli život je bio na travarici, sada je na legaliziranim opijumima. Mama je imala problema sa težinom. Sestra sa grižnjom savjesti i krivim odabirima, vječno i po defaultu. Volim se šaliti i reći da sam ja real celebrity. Pitanje je vremena kada će se na red carpetu otkriti i da sam posvojen te da sam se jebao sa redateljima i uerdnicima za karijeru, na kraju će se otkriti da imam hepatitis i ima ću bezbroj propalih veza, par ovisnosti i bestseller. I to bi mogao biti moj život. Oh, my god.