09. 08. 2009.

onaj Drugi se poistovjećuje sa slugom, Luđakom (zagonetna ravnodušnost?)

"Odjedanput, vraćajući se iz garderobe, ugleda ih kako nježno razgovaraju, nagnuti jedno prema drugom" Ronald Barthes, Fragmenti ljubavnog diskursa

Treba mi puno više pažnje. Sklon sam prekidu svih odnosa i svih vezica i povezica, u to ime.
Danas sam netko drugi. Svima se smijem i sa svima se grlim. Ljubim svoje poznanike. Gospođa u trgovini zbilja dodjeli bolje pecivo, ako ju prije nego što naručite-pitate- I kako ste mi danas, izgledate baš svježe. Njen odgovor će biti poluironičan. Takva je i cjelokupna društvena klima. Nemate se zašto čuditi.

Slike iz kojih sam za danas isključen su za mene brutalne. Svako moje isključenje metastazira u punini moje oholosti. Sinoć smo fejkali prekid nas troje, a na uštrb podsmjehivanja idiotu koji je sjedio stol do. I .l.o.v.e.m.y.f.r.i.e.n.d.s. ETC. Bolesnik No.5 propituje uvriježenost svog normaliteta, meni se sere na svaku pomisao na to kao i još gore- na bilo kakovo pitanje o tome.

Pita se tako on, pita, zašto ga nitko ne želi. Pri tom vrlo sretno i olakotno zaboravlja da primarna želja koju izgovara svakom od potencijalnih je -KURAC. U pravom smislu te riječi. Svjestan je svojih ograničenja, zna da nije čitao, ne pamti imena, tek nedavno je otkrio svoje sklonosti, boji se mame, a vrlo vjerojatno i tate, kupuje odjeću u sportskim odjelima (jer tamo "muškarci kupuju"), i da- još jednom da naglasim-misli da je vrlo normalan.

Nakon što ti se par takvih okupi sa parolama (prikrivenim u tonalitetu, odabiru boja, frizuru pa čak i dezodoransu) NORMALNOG, onda si siguran da je svijet definitivno otišao u pičku materinu, ili bolje ( maska normalnog je jednaka maski vještice za maskenbala- "neš´ti čuda?!?)

Alter mu se ispisuje na Fakultetu, tamo je važan i izgovara par izvorno latinskih riječi. No ,tu priča staje. Ili počinje? Sve u svemu nije mi baš tolikim izvorom fascinacije. Bljuf i pljuf. No more.

Želi još jedan život za Vulgarnije svrhe, kao u Proustovoj sobici za Perunike. Mjesto gdje se gaji nepovrediva samoća:
 --------------------------čitanje
----------------------maštanje
-----------------suze
----------razbludno uživanje

Vidite li sebe prognanog, u stanjima ljubavnog bunila, onda taman negdje kada odustajete od Ponuđenog i Odlučite tražiti nešto puno više, na primjer::samo još malo užitka.

Vidite li tada sebe kao nekog tko je protjeran iz svog Imaginarnog, ili gore još- Svog realnog Ja (ako takvo što još negdje i postoji?!?!?)

Zagonetna ravnodušnost         Zagonetna ravnodušnost      Zagonetna ravnodušnost