19. 04. 2012.

[ ona nikada nije kriva ]

i kaže ona da je
istina je
svi smo sami
i kaže mi da bi mi htjela biti majka ili sestra ali ne može i da ja njoj isto tako ne mogu biti sin a da bi joj čak bilo drago da ima takvog
razumijemo se to je važno
ponekada sanjam toplo more vrlo vrlo plavo
tamo neku daleku Australiju u kojoj nisam bio
nekada sanjam pušku
sanjam da idemo u lov na te sirote životinje
moj lovac i ja
i to bude baš ok
tada se ne bojim ni lava ni vuka
imam maslinastu kapu na glavi
i tandžaru u ruci
na ramenu
ona jako glasno puca
nišanim ja njega
nišani on mene
uvijek je na onome koji će prvi

nekada sam opet u šestom razredu
zeleno lišće me na to podsjeća
i moja nesnosna potreba da imamo Uskrse i Božiće kao na filmovima
to lišće
to zeleno lišće
punine mirisa
veselje da ću te sresti nakon odmora
pa onda nakon škole
jesam li onda uopće bježao iz škole
ma sigurno
ili sigurno
i onda kada dobroj majci dolazi policija prvo radi muža a onda radi susjeda
a ona nije kriva
ona  nikada ništa nije kriva

moguće je