25. 04. 2012.

ali, dobro, dobro

kad puše taj ludi vjetar uvijek se nešto znaš onako dogodi što kao šta ja znam ti treba a zapravo majku mu jebem uvijek boli

kao
tako
da

znate da se može čuti glas onih koji te ne vole ali kamufliraju da te vole jer se osjećaju krivima
znaš da možeš i sresti opet tih nekih njih Dvoje koji ne mogu sjediti s nikim a ni sa sobom
i on koji kao zna

ma znaš
i majka koja plače jer joj je umrla prijateljica
jer je na kazeti vidjela svog muža mog oca koji pleše u nekim svatovima i mene koji sam služio neki kruh i kaže da sam bio važan i dominantan i moju sestru koja je kao bila lijepa
i njenu majku koja je tada bila u najboljim godinama
i tako i kaže da i ja to moram vidjeti i da

a ja je želim pitati kako je tata izgledao i je li bio sretan i želim je pitati kakva je baka zaboravio sam kako izgleda i ne pitam ju i tako šta ja znam zeznuto je znaš nisam baš dobro i onda se odmah sjetim vas dva kako tako kao sjedite i gledate se i kao volite valjda izgleda kao da te voli vjerojatno ti to ne govori i vjerojatno mu ti to ne govoriš i vjerojatno ne mislite da je to bitno a ja želim misliti da to nije bitno ja isto želim znaš od kad tebe tu nema misliti da se nekako naučim strpljenju i pristojnosti i ne želim plakati na svaku pjesmu i film i znaš ma dobro ja sada kao idem spavati uvijek sanjam u zadnje vrijeme cijeli svijet cijeli novi jebeni svijet me čeka i zaželi mi sreću barem u njemu mislim nije da ja nisam sretan
nije da nisam
samo nekada ne znam biti sretan
ali dobro
proći će