08. 03. 2012.

Katkad je bez sumnje riječ o sreći

bolesna je

nervozna
puši
glas
puca

jede
nije gladna
jede
dira kosu
zamašćuje ju

govori namjerno da ju ne razumiju
piše pisma

jedan ti
jedan ja

kao
i to jedno proljeće

ne mogu te ne misliti
ne mogu se izrezati

kaže ona u pjesmi
da li se možemo zaboraviti
kaže
da ne može
da se ne može zaboraviti

loša pjesma za dobre ljude

važno je
htio sam da imamo park
radost
(da monumentaliziramo)
ti si moj
kaže mu
ti si moj
kaže ponovo

nekada pišeš nekome koga nisi sreo
nemoguće je ostati bez ljubavi
čak kada postoje samo riječi
to se uvijek vidi to se uvijek zna

najgora stvar je ne voljeti
mislim da to ne postoji

sjećam se pirea
i želje da me zagrliš

i gnjevnog gutanja vode
nemira

na neki način
se nisam budio niti iz jednog sna u tom vremenu

tiho i neprimetno postojanje
tebe
njega
sada

mene tu nema
ja sam uništen na balu tvoje konvencije

ja sam uništen jer ništa nikada nisi rekao

jebi se