23. 03. 2012.

kao bez daha ali samo kao i s cigaretom u mraku

ti i ja i tvoji prijatelji ponovno na aerodrumu ponovno na cesti vozimo te do aerodruma vodimo te na avion onda se oni i ja vraćamo i ja gledam u tragove aviona na nebu i ti me zoveš i kažeš da ti je super onda kada sletiš a ja prije histerično zovem prijatelje i pitam što će biti ako ostaneš tamo hoćeš li me povesti voljeti zadržati sačuvati i pitam ih hoćemo li biti skupa zauvijek jer ja bih jako htio da to budeš ti i oni kažu da hoćemo da baš tako izgleda da si ti super i da ako će netko nekoga ostaviti u toj priči ću to biti ja da ću kao ja tebe ostaviti i tako je i bilo a nije tako trebalo biti to je bio šah mat a ja ne znam igrati glupi šah i sada je već prošlo pola vremena prošlo je i vrijeme kada se popravljaju odnosi sve je prošlo i to nije fer kako da to kažem nije fer jebote svi se svima vraćaju pa hajde vrati se hajmo opet ha