03. 03. 2012.

bolesni smo i gorki smo

polumrak
ili ako želiš ono suprotno
mislim da ni ne možeš to poželjeti

(vas dva ste sada u tvojoj kuhinji i pijete kavu
ti s dva šećera ako
a i on isto
pušite
lijepo vam je
proljeće je čovječe
strahovi su u peti
ali nije važno
je li tako
tako je
da)

vas dva ste
vi baš onako lijepo to jeste

/kao nikada ili možda ipak nekada ti ja/
kažem možda
da ne pogriješim

greške je glupo raditi
greške je glupo raditi

(jeste li se vi sanjali čekali mislili?)

da povjerujem

ja ipak očekujem
da se vi volite
shvaćaš me?

(dok smo kao hologrami
dok sam to samo ja
dok to postajem
dok
dok)

povraća mi se pa šta
okus je izmješan s čokoladom sirom vinom ribom kurčevim pičkama materinama
ti me nikada i nisi, volio, jel da?

sad je već buka

izvuci me
zamisli
obrani

i tako

baš tako

godina je za dva tjedna
i mislim da to samo ja znam