25. 03. 2010.

*Sretan Put*

Siromašan i gladan.
-------------------
S dvadeset godina.
-------------------
Ne plačeš.
-------------------
Ne daješ.
-------------------
Kako biti mlad?
-------------------
Na početku Ti.
-------------------
Na početku ja.
-------------------
Bez pauze.
-------------------
Moj glas u mojoj sobi.
----------------------
Ne vidimo se.
-------------
Dobro pa je prazno.
-------------------
Dobro pa smo prazni.
--------------------
Mi smo prazni ljudi.
--------------------
Na hiljade se ljubavi događa svaki dan.
---------------------------------------
Zar ne znaš?
------------
Ti si moja sreća.
-----------------
Piše: Može ljubavi. Bez zareza.
------------------------------
Srce koje nema nikakve veze sa poezijom kaže Ivana Sajko.
---------------------------------------------------------
Zaustavljam sve. Kako bi (ovo,ono).
-----------------------------------
Nema ništa novo. Kod mene je mir. Obećajem.
-------------------------------------------
A meni jesti? Dati?