27. 02. 2010.

>>and the taste of you remains>>

A koliko koštate? Nemam snage odbiti slučajne ljubavi. Hvataju se na sve što si i ti. Onda. Kada je bilo. Nekada. Ovo je moje tajno mjesto s tobom. Da drugi vide kako nam je lijepo.
Ovo je to mjesto gdje se s tobom tajno viđam.

Kao ploča bez krede. Vrijeme i obveze me ispisuju. Ipak smo sve ono što radimo. [Vrijedi napomenuti!]
Tko su bili zločinci te davne presude? Moje fikcionalnosti. Onog gdje sam te izmislio. Samo ja. Samo ti.
Da smo barem mogli razgovarati. 


Kada kažeš da gledaš ovo i ono, a ja kada čujem Beautiful Maria. Valjda je to sličan osjećaj. Valjda je to onaj osjećaj u koji još moram povjerovati kako bih znao opravdati ove osjećaje, ovu afekciju.


Čuješ li me? Pun je mjesec. Na ništa od tebe ne mislim. Osim na sve ono što nisi. Dakle, ništa s tim, a ni zbog toga. U beskraj.