08. 01. 2010.

ł Da li se visine ruše? (Ne prepoznaješ svoje ogledalo)


           Ali pazite dobro: 
           ako u vama postoji
           jedno veliko pitanje
           koje nestrpljivo zuri,

           pitanje vece od brda
           i vece od dva brda,
           i jedna treperava dusa
           sto veruje u cuda,

           i ako se u vama
           neke lepote talasaju
           i neke svetlosti radjaju,

           onda je sasvim svejedno
           dali zmurite ili ne zmurite,
           jer cuda se vec dogadjaju.

~~~M. Antić

Ispričat ću i ja nešto o čudima. Jer nisam vjerovao u njih, a sada ih vidim posvudkako kao najgore smeće isplivavaju iz podsvjiesti.
Čudo može biti smeće, dakle.

You can't buy happiness... But you can bloody well charge it 

A priča je: jednom kada i odlučite reći "istinu" (onu bez navodnika) - taj vam put naime, neće ništa garantirati niti osigurati.

Onda: ja svaki božji trenutak slabosti, svaki onaj bijedni malodušni, zloglasni trenutak pomislim na tebe i na svu usranu ljubav koju ti mogu dati, a onda zovem nju, moju, da joj kažem da opet mislim da ne mogu disati i da ju pitam jesam li ok?

Svaki put kaže da jesam i da me voli i ja nju volim i mi se volimo. Puno vas volim. Puno me vole. (Znam i za tebe to)
Nije bilo slučajno. To je jedino što znam. 

Koju ono noć ti odlaziš, dolaziš?

>> otvorila mi se prilika da interveniram i prekinem nešto što je vrijedilo i zaustavio sam se, rekao sam da tu nema mjesta za mene i da me ne zanima ( tada sam otišao i obrisao i zaboravio, a sada sam se samo sjetio, vjerujte mi) >>