24. 12. 2009.

>>Ili obećanima ili onima koji su to bili>>

Ona je otišla a ja sam ostao.
Pričali smo o pothvatima, o cijepanjima. Mislimo da smo na pravom putu.
Zanima nas zašto nam nisu odgovorili. To je samo jedan segment zbog kojeg se više ne ispričavam.
Kao da itko zna bolje. Kao da netko kuži više. Molim vas.


Znam samo tko me je zanimao. Samo ne znam zašto. 
I o tome ću govoriti. Tjeram sebe samoga da saznam. Zašto tada i zašto baš ti?
Zašto baš ja- Tebe?


Znam jednako tako- da me drugi ne zanimaju, da me ne zanimaju niti približno i da ne želim biti blizu, a kamoli uz njih. Tvoje ruke su mi važnije. I tvoj glas. Zvao sam te pjesmama i pismima i porukama.
Tebi ništa nije bilo dovoljno. I to je ok. Samo- čini mi se da je to bilo sve što sam mogao dati i nevažno je ono- što sam mislio da mogu dati. Dao sam ipak samo nešto i to nešto nije bilo dovoljno. Zbog mene ili zbog datog. Tko će znati. 


Ili zbog svega?

Ali pripadamo si. I to je nešto.Samo ne znam što.


Trebalo bi da smo-sretni?


Your head lost in stars. It´s time for you to read the signs.
Ja i tako dalje.
Good night my someone.