22. 09. 2009.

seks kao najjeftinija ugoda, dok ne uživaš u hrani i drugim blagodatima. Kemija.


U razgovorima saznajem da jeftina psihologija vodi i moj mozak. Svaki put dok izgovaram: ti si moja ljubav, med, šećer.Provjerena varijanta moje tajne molitve: ti si najbolje što znam.

Sve mi govori da je malo ljudi kao ti: dok smo u krevetu.Doista smo malo pričali.

Ne uživamo u vlastitim postignućima, u bojama, u hrani, u toplini ovoga ili onoga. Nemamo novaca. Seks još jedino osigurava ugodu pa kao nahranjeni štakori se kovitlamo u tom krugu, koji samo je krug. I onda govorimo: Umirem, sto do dvjesto puta dnevno. Fina alatka za srednji do niski stalež.

Sobe i ulice mi mirišu na tebe. Onda pomislim da sam još lud za tobom. Onda.
I uvijek poezija: Ali ja ostajem bez onog koji pretvarao se u leptira baš onda kada je bila noć ista kao ova...

sex-----is--------cheap